Para pengunjung

Friday, May 6, 2011

End of my first year.. ^^

Dengan nama Allah yang maha pengasih lagi maha mengasihani..

Lame bersawang blog nie? memang aku suke ternak lipas byk2 kat blog nie. T__________T HAHA.

Btw, semalam, 5 mei 2011, dengan berakhirnye paper Linear Algebra pkul 12.00 pm, maka dengan rsminye jugaklah berakhir. first year degree aku kat UTM nie..

Perasaan??

WOW X SANGKA!

haha. seriously. x sgka da setahun kat utm. ooh setahun setengah, klw amik kira waktu forecast dulu. ^^

Too much memory. suka, duka, pahit, payau, manis, kelat segala semua ada. :)

Tp sem 2 nie merakamkan aku jd seorang amira yg sgt lokek dgn air mata. beku. sekali je aku menangis, mase turun dari gunung Liang. Tuhan je tau betapa aku sayang Abg Yo, Along n Pia mse tu. 

Too much things to said. Let all these pictures speak:

FRISBEE:






Sekretariat Rakan Muda UTMJB





































I heart Them. <3








My knight in shining armour. LOL. ^^


Mr Hanafi Aidil. (pic prohibited. LOL)

Trsangat baik. Mentor bab2 kete. :)

Fakhru. :)

Wana. cousin terbaik. manusia yg pling aku ske susahkan ble aku homesick. huhu
Mr Guitar

N Suaidah. ^^

They're great, and make my life colourful. ^^

P/S: Nak cari keje. cuti 5 bulan, lame sgt. huu

ii) ex yg kantoi menipu bile da clash. ape pndapat korg?

6 comments:

Unknown said...

apa soklan dia kan bawah tu?

Dila Donghae said...

"ex yg kantoi menipu bile da clash. ape pndapat korg?"
HAHA.. dah clash punyer psl baru tembelang sumer kantoi.. beselah tuh..plg tak bleyh blah, ex buat mker mcm mtk sepak..cis! mentang2 dah clash.. ;P

Unknown said...

happy oliday dear..sronoknya da abeh exam..jeles nie..huhu

btw, lau ex yg kntoi wat x tahu da. ignore je. wat cm kite da x rase pape.biar dia nmpk kita kuat n da move on. tu akan watkan dia lg sakit.. :)

Nur Amira Ramli said...

haha. but we're still friends. cume formally da clash la. susah klw dpt yg sweet sgt nie. byk menipu jek. for real. cess. huhu

Kiko Berdendang said...

UTM memang best...

Nur Suaidah Nadhirah said...

mike....,ak da berpunye...lambat ngat ak btau ko...hahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...