Para pengunjung

Friday, May 27, 2011

Kanser Otak, Kanser Rahim dan ???

Dengan nama Allah yang maha pemurah lagi maha mengasihani..

Huish, seminggu aku x update blog.sumenye gara-gara aku dok berkmpung kat UTM utk program Perkampungan Persis IPTA 2011 yg aku kne jd ajk protokol yg sumpah..... penat!  n wifi utm plak ngan upgrade, mmg masak la tggu line. huuuu~

Btw, aku cite psl kem tu len kali lah..Sekarang aku nak cite pasal mende lain dulu..

Minggu-minggu result keluar sikit2 kat senarai tampal nie, yang wat aku berdebar tggu result, yang buat tetibe classmate rajin mesej tanye kabar (padahal nak tanye result), wat aku teringat satu cite! hehe

Pasal Barah otak, barah rahim dan p19. hehehehe

Brain Cancer

Citenye cam nie:

Tarikh : 25 April 2011

Hari : Isnin

Waktu : 12 pm

Tempat : P19, UTM

Mase nie actually aku dan classmate2 aku yang lain baru abis bergelut jawap soalan DE yang memang "senang" gilerrr.. :)

Aku pulak, dok sibuk study sampai terbabas waktu tido. Maklumlah DE paper first bagi kelas aku.So aku tak cukup tido. Bile tak cukup tido, migrain aku datang. Bila migrain dtg, maknenye... ?


Sakit kepalalah! haha

So aku pun bergurau la ngan dak2 nie..

Aku: perghh, Aku rase cm kene brain cancer seh lepas jawap paper DE td..

Ida : migrain ke??

Aku: (dengan muka kesiannnn, dengan harapan de orang nak blnje makan. hhe).. a'ah. huhu.. 

Farah Izzati: alalalalalalala..

Tetibe dengan muka toya, Fara Nabila keluarkan ayat nie..

Fara Nabila: klw ko kene kanser otak, aku rase aku kene kanser rahim!

Aku : hahahaha, sebok lah kau! nak gak, x nak kalah!  haha

Farah izzati:  peh kau jangan.. kalau kanser otak ok lagi,, kalau kanser rahim mandul doe..

Aku, fara, ida : eeeee, x nak mandul!!!!

Tetibe Ida keluarkan hipotesis luar akal yang menarik..

Ida: Kalau kanser rahim, kene buang rahim. Eh maknanya, kalau kanser otak, kene buang otaklah???

HAHAHAHAHAHAHA! Serentak, kitorang gelak besar sampai pak arab sebelah meja tu pelik. hehe

Aku: dah tu, ko nak ganti ape? otak lembu? hehe


P/S: Cabaran 10 hari 10 entry aku trputus tgh jalan, sbb internet connection trputus. esok la aku smbung. ^^

4 comments:

Fahmi Jaafar said...

hahah lawaknyer.. ak tolong gelak skali eh, gelak ikhlas ni.. :P

K said...

hahaha XD

mohdnabil said...

OMG :P

Nur Amira Ramli said...

@peep: hha. jom gelak sme2. :)
@keroro: gelak je? haha
Nabil: hehe :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...