Para pengunjung

Saturday, November 12, 2011

SPM | All the best adik-adik :)

Dengan nama Allah yang maha pemurah lagi maha mengasihani..

SPM
Sijil Pelajaran Malaysia

Bermula 14 November, iaitu isnin depan, maka dengan rasminya bermulalah SPM bagi calon-calon 2011.

Paper first?

Confirm ea BM. tak yah tgk jadual pun aku leh teke. kih3

"Spm start minggu depan, kau pedulik hape? bukan kau amik pun?" 

Soalan sinis tu. haha come on la, bile kite da lepas satu fasa hidup tu, mesti lah kita terkenang kan? sebab tu lah ade word "kenangan" :)

Carik aku yang mane. carik carik. :D

Tetibe teringat kat mereka2 nie, insan2 yang pernah bertungkus-lumus bersama nak mengadap spm 2 tahun lepas. senyum. 

Btw, aku perasan something. aku tak tau la korang setuju ke tak.

" Mase kite nak amik satu exam tu, rase cam susah sgt exam tu..
Abis exam, rase senang pulak. "

Tak faham? maksud aku cam nie:

2004 mase Drjh 6, aku rase UPSR tu susah sgt!

2007, aku rase heh senang sgt UPSR tuuu, PMR plak susah!

2009, alamak senangnye PMR dulu, susahnye spm nie!!

2010, senangnye SPM nie, payahnye forecast nie -.-

masuk degree, apehal senang sgt calculus forecast dulu, payahnye calculus degree nie....

And it will always happen. :)
Jadi , kepada para lepasan spm sekalian, bagilah sokongan kat adik2 kita nun. Janganlah pulak asik dok repeat ayat cam nie:

" senang sangat SPM tu, bodoh sangatlah kalau tak straight A's!"

Bukan takat dorang, aku pun rase turut tersirap darah mendengarnye. grrr

So for all SPM candidate's!



Just do the best. Jangan pernah give up sebelum berusaha. Have faith. Best of luck, May Allah bless :)

P/S: Rindu pulak nak pakai uniform biru, tudung sekolah. Rindu nak kena marah dengan warden. Rindu nak pergi perhimpunan. Rindu nak beratur kat DS. Rindu nak beratur masuk lab fizik. 

:)

4 comments:

K said...

yang muka pau tu ko la, haha

Farah Izzati Yussoff said...

aku rindu nak buat tutorial add math yang banyak banyak tuuu..

Dila Donghae said...

haha.. setuju mira... :D

aqu hanya seorang penulis said...

gudluk gak tok junior2 ,moge mrsm muar dibersihkan kmbali namenya

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...