Para pengunjung

Monday, September 12, 2011

UTM | First Day of Third Sem :)

Dengan nama Allah yang maha pemurah lagi maha mengasihani..

Hari nie, hari pertama bagi sem ketiga aku kat utm nie. 3 tahun lagi disini. InsyaAllah :)

Reunited balik dengan budak2 forecast kdse yang dah macam family sendiri kat sini, selepas hampir 5 bulan tak berjumpa, memang macam2 cerita lah.

Perempuan. Bergosip tu biasalah kan? ;)

Dinner, Restoran Pinang kat Taman U :)
Dah lah kami semua kena duduk bilik single sem nie, sebab semua bilik kat KDSE kolej 13 nie telah ditukar jd bilik single . Memang agak seram lah nak tido malam-malam tu. kesianlah kat orang tu kena call kan. :)

Bilik single KDSE. Sumpah luas gilerrr! :D



Sekarang aku dah bergelar pelajar tahun 2 fakulti sains. Terasa lawak pulak tengok dak2 first year kat fakulti tadi. 

Bak kata Dayad,

Nak carik yg first year senang je, seluar slack tali kad matrik kuning! LOL

Pas tu tergerak plak dalam hati aku mase gelak-gelak tu,

Agaknya senior aku dulu kutuk mcm mane pulak kan -.-

Ala, junior first year nie same umur k. kami 19 tahun! ngehehehe :D

Subjek2 yang aku amik sem nie, dengar nama pun dah agak seram..

Discrete Mathematics
Vector Calculus
Mathematical Statistics
Permodelan Matematik
Numerical Methods
Institusi-institusi Islam (subjek universiti)

Total sume 17 jam kredit. memang terbaik dari ladang. Kalau-kalau ade mane2 senior yg terbaca entry nie, boleh2 la pas nota ye. hehe ape kata Sis Acha, Abg Azrin, Bro khud? :)

Azam baru, semangat baru, kawan baru, bilik baru, segalanya serba baru.

Moga Dipermudahkan-Nya

Amin 

:)

P/S : Suke gambar nie------->


Sebab satu : suka orangnya :)
Sebab dua : aku yang snap. sumpah aku noob gile pasal camera. huhu

7 comments:

NadiRah said...

alololo....
picture last tu...!! hahahaha

p/s : nad pon cam dak baru..tgk kat matrik ngan tali oren lak..hahahahha

Unknown said...

ee...tak reti amik gambar! haha

Miss Lady Iena Nazir said...

adik2 sekalian, selamat stdy ye. dah jd senior, jgn membuli plak.

hehehe.

♥ utm.

Amirahsza said...

kt utm skudai kan.... 1 bilik tu brape org.. lg 2 tahun stgh mira akan brde di utm skudai .. insyaallah

Nur Amira Ramli said...

@nad : haha nad mesti kuning. :)

@syafiq : eh kire hebat dah tu :p

@MLIN : huu thanks kak senior! selamat grad :)

@amirah : hai nama same! ooh gudluk! sempat lagi jmpe tu :)

Farah Izzati Yussoff said...

untunglah ade orang sayang. =p

Anonymous said...

Salam, hai. Saya nak bertanya tentang bilik di KDSE lah. Sebb tak pernah pergi KDSE pun and taktau rupe macam mana. Yang gmbr bilik awk ddk ni blok ape ye sebab kemungkinan saya ingin stay di KDSE sem depan..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...