Para pengunjung

Saturday, September 17, 2011

A moment to remember :)

Dengan nama Allah yang pemurah lagi maha mengasihani..

Amaran!
Ini entri geli-geli. Tak sesuai dibaca oleh kanak-kanak bawah umur,
juga oleh Keroro, Uzairsuhud, Farah izzati kerana dikhuatiri akan muntah hijau. keh3


Lokasi : Jusco taman u, mase nak turun escalator.

Situasi : Kedai kasut belah kiri, kedai handphone belah kanan.

Aku tengok kiri, dia tengok kanan. serentak kami berkata,

Mahalnye!

Mahal aku merujuk kepada harga kasut, mahal dia merujuk pada harga handphone. :)

Terasa sweet je leh kata serentak, walaupun merujuk pada dua perkara yang berbeza. Kegemaran kami mungkin berbeza, namun masih ada perkara lain yang sama.

Hehe, Selamat Hari Malaysia! :D

P/S : Ade 4 hari lagi nak lengkapkan puasa enam.huhu :)

7 comments:

SuzaDin said...

cute jer ... like2

eszyamin said...

sekata sejiwa katanya..moral of the story dua2 x yah pegi tmpat2 mahal la cmtu..hehehe..

Dinie Asyraf said...

geli2 rupanyer kau...hahaa

Miss Lady Iena Nazir said...

ececcece..
suwit lettew..

hewhewhew..

:p

Nur Amira Ramli said...

@suza : kot. hehe

@eszyamin : haha tu la pasal :)

@dinie: err, skali sekala. hehe

@MLIN : hehe sikit2. :)

syaimz said...

heee....mahalnya. haha. ini bukan sweet. haha

aleen aiden said...

heee,suweet! ^_*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...