Para pengunjung

Friday, October 21, 2011

Aku cuma nak cerita walaupun korang tak faham.

Dengan nama Allah yang maha pemurah lagi maha mengasihani..

Situasi normal kat kelas aku:


Tertarik dengan ayat fara nabila petang tadi mase modelling maths:

"Kenapa lah suka nak bagi kita method yang susah pas tu cakap,
this is easier way!"

Ayat Farah Izzati pulak mase kelas discrete maths:

"nie kelas maths ke kelas bahasa sanskrit?"

Dan maths memang tak semudah ini:


Modelling maths: kelas yang memang aku tak faham ape yg prof tu ajar, datang kelas sekadar utk salin nota, balik bilik kena study sendiri. 

Discrete Maths: Kelas yang penuh dengan segala macam proving maths dan notation, yang wat kitaorg rase macam tengah blaja bahasa sanskrit, tak pun korea.

Dan ape motif aku cerita semua nie? saje. suka suka. rase macam nak bercerita.meluahkan. walaupun aku tau korang tak faham. :)

Minggu depan dua test menakutkan menunggu. cepatlah mid sem. sumpah rindu gila kat ayah, mak, kak long, zizi.

P/S: Murah rezeki dua tiga hari nie, Alhamdulillah. :D

2 comments:

NadiRah said...

Alhamdulillah..
erk..tu je nad mampu komen.. @@

ieLa yaaCoB said...

math mmg wt org pning kple=='

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...