Para pengunjung

Saturday, July 9, 2011

Suami gatal, isteri cemburu | aku mangsa keadaan?

Dengan nama Allah yang maha pemurah lagi maha mengasihani..

Amaran!
Entry nie bukan entry bajet hot, lagipun aku cukup tahu hot tu maknanya panas,
panas tu maknanye neraka.
Tapi entry nie wat teladan kpd para lelaki, juga utk aku lepas geram aku.
!

Kat tmpat aku keje, ade sorg staf gatal. Dari hari 2nd aku keje, dy da sebok mintak num aku. 

Yang aku nak kecoh sgt dy mintak num aku tu apesal???

Sebab dia suami orang!

Kalau dia bukan suami orang pun, aku x kan bagi num aku kat dy. aku x minat cara dy mintak tu. Rase cm murah sgt num aku tu.


 Then malam semalam, tetibe dy text aku.

Entah dari mana dia dpt num aku, aku x tau.

Dy mesej.

Aku x reply.

Dy miss call.

Aku buat2 x nampak.

Last2 dy call terus. entah berapa kali.

Wat bodo sudehhh.

Pagi td, nak g keje. aku rse cm x sedap plak x rep mesej dy, sbb dy org atas aku. so aku rep la mesej dy..

" Da tido la malam td. "

Sekali dy call. Mase tu aku ngah drive. angkat je lah. Helooooooo!

Senyap. org sebelah sne x ckp. dah berapa kali helo pun dy senyap.

Lantak kau lah. sekali dy mesej.

" menggatal dengan suami orang ye? "

*mesej2 seterusnya dirahsiakan atas sbb2 trtentu*

HAHAHAHAHA! bini dy yang mesej lah. aku plak yg kena gatal. ok fine. T_________T

* Ptg td, dy mntak maaf sbb peristiwa aku dihamun tu. aku senyum je lah. senyum2 aku pun, dalam hati sape tau kan? :p

* Penat aku thn geram aku dri pg td. phuh.

P/S : Aku rase cm layang-layang putus tali sekarang. T___________T

7 comments:

sergeant keroro said...

kesian ko.

p/s : orang macam ko pon ada orang nak ke? *kejam* hahahaha

p/s lagi : dah siap blom? esok kan?

anyss said...

sepatotnye takya balas sampai bile2. orang atas tak atas. lantaklah. kalo dah gatal, tetap gatal..dah ade bini pon menggatal..ape jenis lelaki pon taktau *tbe2 marah sgt :) HAHA

Shee™ said...

hahahahahahah gila lawak. bahabi. adoi adoi

syaimz said...

aku nak menggatal gak lah...garu bulu kaki sikit. haha

Rafidah Farhana said...

Sabar je la weh! Memang hangin kalau kenaa..

shaliza khairi said...

alolo. cian dak kecik nih. sabo2. keep smiling. ^^

fatin syahirah :) said...

alaa, jadi mangsa keadaan pulak kan ? sabar aje lah.

btw, follow :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...