Para pengunjung

Friday, April 15, 2011

Memang tak boleh nak cakap besar. huuu~

Dengan Nama Allah Yang Maha Besar Lagi Maha Mengasihani..

Rabu malam ari tu, aku keluar dinner ngan Mr Effendy. Smabil2 dinner tu, entah cm ne leh trkeluar topik pasal imunisasi badan.

Maka aku pun keluarkan ayat nie,

Saya susah nak demam! jarang sangat!

Sebab memang fakta pun. aku memang sangat susah nak demam. sebab aku benci ubat. huhu.
Then khamis tu, mase nak beli lunch, fara ajak g beli kat pulai. aku pun beli lah nasi ayam hainan feveret aku.

sampai-sampai je kat bilik, mase makan tu, aku rase nak marah je kedai tu. SEBAB:
Nasi ayam tu tak de rase ape!

Tapi rupe-rupenye, sebab aku demam lah aku x rase ape2. kelas petang semalam abis kol 5. turun bas balik kdse tu, aku da melayang dah.
Demam kali nie pelik sikit, sebab aku sampai menggigil2. ala2 demam kura-kura.



Sekali akak2 kelas aku tau aku demam cam 2, dorg paksa makan ubat gak.
Pdn muka aku..

Entry sebelum nie yg pasal aku PENAT sgt tu, kan aku kecoh sgt x sempat2 nak tido. haa semalam aku betul-betul tdo. x larat langsung nak bangun. bangun semata nak semayang jek.
memang x leh nak cakap besar. huhu..

doakan aku cepat sembuh k kawan2. supaya aku dapat jawap test muet esok dengan cemerlang. ^^
:)

P/S: Aku balik muar sabtu nie. suke. :)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...