Para pengunjung

Thursday, April 14, 2011

Kepenatan tahap maksimum!

Salam n Hi..

Aku terlampau penat.
Sangat penat.
Sampai nak reply mesej pn aku jd malas.
Sampai loker aku macam tongkang pecah tak berkemas.
Sampai kereta aku bersepah tak sempat nak kemas.
Sampai meja aku bersepah dengan kertas tak berkemas.

dan yang paling kronik
Sampai nak makan pun aku jadi malas.



Letih. Lesu. Mengantuk. X cukup tido.

Yang paling cantik sekali berkemas kat bilik aku skrg,
ialah katil aku.

sebab x sempat nak sepahkan katil. (TIDO)

huwawaaaaaaaaaa..

Banyak sangat keje. banyak sangat assignment. banyak sangat test. (nasib da abis! yeah!) tapi sem nie sumpah pelik. Ak x banyak keluar. ade kete pun x ke mana  pun. paling hebat taman u.

TAPI DUIT SEM NIE BANYAK GILE HABIS! 

Ceit. Pokai seh aku. :(

X pe, hujung minggu nie aku balik. tido kat umah puas-puas.
Balik UTM ahad nie, kite mulakan study week!

:)

P/S : Nak sangat balik umah mbah(atuk). rindu rindu rindu! huu.

2 comments:

wanluqman said...

katil mcm ni bole ramping si comot tu, kesian

Nur Amira Ramli said...

ea? x fhm. huu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...