Para pengunjung

Tuesday, August 17, 2010

Walau dimana kita berada,kita msih dibawah langit yg sama..;)

Td mse sy balik dri terawih...sy pn pndg langit..masyaALLAH..indahnya langit mase 2.. penuh dgn bintang2 yg begemerlapan.. n bulan yg sgt indah..indah nya ciptaan ALLAH S.W.T...;)....

Lalu sy trfikir ,,prjalanan idup sy..taun lps,,mse bln ramadhan,,sy brjalan brsama2 zex,wanie,shaq,,g terawih kat surau an-Nur... skrg? sume da trpisah...*sigh*..nk wt cm ne..msing2 de cita2 masing2 yg perlu dikejar...;) x pe,,walau dimana pn kite berada,,kita semua msih dibwh langit yg sma...;)


Buat mereka2 yg saya rndu...

lidya: i miss u..so much...;)

zex: rndu ko gler2 weh!

 wanie: shbt suka duka,,,tc kt sne...;)

Intan: x prnah bg duka,,sntiasa gmbira..trimas kwn..;)

shaq,tqa,hzirah: rummate trbaik! miss u guys...

tina: shbt yg da x dgr khabar brita..sht hndaknye..

Ibnu Aflah 5:Bam,aliaa,govin,mamu,shey le,khai,aten,wafi,mior,ijat, how r u doing,guys?.

nilamrian: byk sgt nme yg pnting kt sni,,syida,zura,izzul,mau,ayep,sue,

parvin n rmy g..i miss u guy..big time..;)

Zamrudian: athie,tiara,cassy,hajar,kuman,hakim,iqa,kayal,neva,,,
ak rndu gle sme korg sume...;)

mamu: i miss u..;)

amani: lme x dgr cte...

syafiq: it's been a while..pe kaba?? huu

apish: hope u doing well there..;)

khai,mau jah: mentee trbaek,,pe kaba sume??


 I miss u guy..big times..it's been almost a year..huhu.. sgt rndu..tp ye la kan,, wlw dimana pun kte brada,, 
kte masih dibawah bulan n bintang yg same...
have faith..;)
mase x kan berulang...
grow up amira...
mcm yg sorg kwn 2 kate..
sy nie mnje sgt..
heh,,x pe ea,mnje ngn ayh,,,;)

*special tribute wt Muhd Syahidy Abd Aziz*

(ijat,pehal lawak sgt muke ko mse nie?? hehe ampun..;)...)


Nie je ea gmbar lme2 yg sy jumpe..huu,,btw,,sy de sorg bestfren dri kecik..syahidy nmenye... kmbar sy nie..besday dy 14 ogos..sy 18 ogos...ktorg prnh jnji,no matter what,mse besday mst wish each other.. malangnye besday dy ari 2..sy x dpt wish.. sy x tau dy kat mne skg..emel x bls,no fon tuka,,last time sy dgr dy pndh sabah.skrg x tau kt mne da.. ape pn,utk fulfill jnji sy 2..sy wish kt sni je ea..idy,,epy bestie..;)... smoga kau sntiasa selamat n berjaya wlw dimana pn kau berada,idy,,amin..;)

cukup la..skg da kol 2 pg..esok nk sahur...sekian ,,salam..;)

1 comment:

Anonymous said...

walaupun aku tiada dalam senarai.....
aku pun rindu kau juga. ^_^
kau beruntung kerana kawan2 kat maktab sayang dan rindu kau juga.
aku beruntung kerana walau tak diingati LANGSUNG by kawan2 maktab, aku jumpa kawan2 terbaik di tempat baru.bukanlah yang di maktab tak terbaik.cuma terkilan juga la bila tak diingati. ^_^ (ceit, masih senyum.) Amira Ramli, aku tahu kau kuat dalam menempuh dugaan ni semua, aku baca older post kau. hm... kau jaga diri tau. aku nak kau jadi mike, amira ramli yang hebat macam dulu (eh, selalu kot kau hebat. haha) anyway, aku suka blog kau. lagu nostalgik betul. hampir menitis air mata. (cewah) tapi kau tak ingat aku, makin nangis! huu.. T_T may Allah bless you in future endeavour dear friend! salam.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...