Para pengunjung

Thursday, December 23, 2010

Azwan Ismail kate : Sy Gay, Sy Okay! Nauzubillah! Sedih Ak Bce Komen2 utk Video 2!

Salam n Hi..

Segalanya bermula dari video neh:




kemudian ak scroll ke bwh, bce komen2, ak rse nk menangis. mengucap panjang. Nauzubillah.




Subhanallah.. ak x mampu nk tulis ape2.. x tau ape prkataan trbaik nk expres perasaan ak skrg..

Tp ak ade pesanan buat AZWAN ISMAIL:

Anda sudah brumur 32 tahun n mrupakan seorg enginneer. Mustahil anda tidak tahu
kisah kaum Nabi Luth dan ape balasan yg mereka dpt. Anda juga
yg telah menyebabkan kontroversi ini sehingga org lain menghina 
agama Islam yg syumul ini. Renungkan semula ttg istilah Dosa dan Pahala. Moga anda diberi 
hidayah dari-Nya.

Mgkin ak x sedih klw name pak cik nie ah chong, muthu atau ah tong, tp mslhnye name dy AZWAN ISMAIL!

:(

14 comments:

SyAmSuL AnUaR said...

Isy2..ape nk jadi.. np nk ikut budaya barat..

PoSiTiF&NeGaTiF

Nur Amira Ramli said...

sgt sedih.. :(

Oda Alill said...

azwan ali ke azwan ismail ye name dia??

nazirulhazwan~ said...

mcm bangsat.haih, xpela, biakan die hanyut. jenis org tak makan saman cmni toksah nak layan. byk lagi org yg makan saman kt luar sane tu.

SyaimzZ said...

naseb lah nama dy takde muhammad...if ade...subhanallah...bikin panaz aku dibuatnya..

Nur Amira Ramli said...

@Oda: ohh silap2.. thnks sy da btulkan..:)

@nazirulhazwan: sbr je la. tp dy da buat islam dihina. :(

Nur Amira Ramli said...

@syafiq: yup. btul 2..

cikgu 24 said...

nauzubillah

Afiq Din said...

die n org yg dh xde iman

Nur Amira Ramli said...

@ cikgu 24: huu

@afiq din: mgkin msih punya iman, tp trlampau nipis..:(

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

mamat ni..sis pun pernah buat entri pasal dia..geram je tgk..hina islam betul dia ni.

Nur Amira Ramli said...

@LM : dy pncetus komen2 ne.. sedih bce.. :(

papabear said...

jangan terkejut kalau ramai youngsters sekarang ni cuma lahir dalam keluarga Islam tapi langsung tidak diajar apa itu Islam maka keluarlah komen2 yg seperti kat atas tu dari orang2 Islam jugak... tak tau lah apa nak jadi... memang dah akhir zaman ni...

aqu hanya seorang penulis said...

nak amek content siket!!thnx

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...